27/9 till Becca

Hoppsan... Detta inlägg skrevs imorse, ungefär klockan nio och vad gör jag? Jag "sparar som utkast" istället för att publicera det... Så nu blir det ju helfel, men jag måste ju rätta till så jag publicerar det nu istället!

OBS Tette rättelse i efterhand: Detta inlägg skrevs alltså den 27/9 klockan 09.00 på morgonen!

Hej Becca, vet inte om du tittar in på bloggen innan du går till jobbet men nu har jag i alla fall bestämmt mig ^^ Det vore jättekul om du tar med dig vännerna hit och vi festar lite ikväll. Om ni ska ut följer jag nog inte med dock för jag ska upp och jobba på söndag ju. En tjej från mitt jobb, Sofie, kommer också att vara här ett tag ikväll men ni är välkommna ändå. Carin hoppas jag på att hon tittar in också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0