27/9 Väntan på "liten förfest"

OBS: Detta skrevs den 27/9 (lördag) klockan 17.15

Har vart ute och åkt massor med bilen nu. Nicklas har åkt iväg för att vara på "grabbkväll" hos Doddo. Tror de blir N, Doddo, Krille, Danne och Johan men jag är inte ritkigt säker. Bara han får det kul trots att han inte kan dricka någon alkohol, men sen är det bara en vecka kvar sen kan han få njuta av öl igen ^^.

Sofie från hotellet är här och sitter i soffan med hennes dator i knät och spelar kort och jag sitter här med min dator i knät och skriver ett blogginlägg. Vi är SÅ SOCIALA så med varandra ^^. Snart kommer nog Becca och två av hennes kompisar Matilda och Sofie hit så ska vi ha en liten förfest. Jag kommer nog inte att gå ut sen dock, men det gör säkert de andra.

Har Baccardi Razz och frysta hallon (tillsammans med Sprite)- det finns inget bättre om man ändå ska dricka något med alkohol! Fast jag har även Coca Cola såklart ^^.

Hoppsan- det ringer på dörren! Vad sjutton, de fick ju inte komma innan 18. Aja, de har ju sett mig i joggingbyxor förut i och för sig- men observera att jag hade tänkt att klä om. Blir det några bilder tagna under kvällen så publiceras de inte förens efter jobbet imorgon. Jag lär inte orka ikväll sen!

Time to be social med gästerna :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0