28/8 Partyidé

Nu tror jag, jag vet hur jag ska göra... Eller hur vi ska göra blir det till och med eftersom Nicklas fyller redan den 17:e September så kan vi ju lika gärna göra någonting tillsammans :-D Vi har nog kommit fram till att det blir ett flertal separate mini parties och att det blir i lägenheten istället för i Åby.


Det låter väl mysigt :-D Dessutom kan ju jag ta mina tjejkvällar lite mer mitt i veckan eftersom Nicklas ändå jobbar då så blir det ÄNNU BÄTTRE :-D Aja, man har ju lite tid att tänka på det här alltså. Men måste dock säga att det nog får bli party efter den 16:e... Fram till dess blir det bara tentaplugg!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kämpa på tjejen, jag håller tummarna! =)

2008-09-09 @ 22:51:08
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det blir nog bra det där ska du se:) O lycka till med pluggandet!

2008-09-11 @ 12:13:47
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0