29/8 IKEA

STOR SMILEGUBBE :-D Idag bär det av till IKEA. Ska köpa mig en födelsedagspresent ifrån farmor om det blir som det är tänkt :-D Farmor är 85 och hon vill gärna ge mig en matta men har inte så stor möjlighet att åka till stan och köpa en, dessutom känns det bättre att jag får någon matta jag verkligen vill ha som farmor så fint uttryckte det!


Hoppsan- nu blir jag sen igen, måste RUSA!

(lägger in bilden på mattan sen om jag hittar en sån matta jag vill ha!)

Såhär blev mattan på plats!!! Vad tycker Ni?
 
(Obs: Mattan går att torka med trasa till och med) :-D XD 


Kommentarer
Postat av: Carin

Nice :D Det är bra, vi spiller dipp och gurka överallt så det går nog åt :p

2008-09-10 @ 16:21:30
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com
Postat av: Rebecca

hehe kanon med en sån matta.. o snygg var den med:) Behöver du som slafsar dip överallt;)

2008-09-11 @ 12:12:39
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0