30/9 Allt klart- men var är tentan?

Nu kommer bloggen äntligen att bli som det ska vara ^^ Ni vet, med varje rätt inlägg på rätt plats.  Så imorgon behlöver ni inte oroa er eller ni behöver inte känna att det är jobbigt med "fel" datum på inlägget för från och med imrogon borde det bli rätt :-P

Vart är min tenta egentligen? Idag har det ju gott två veckor och det ska väl bara gå två veckor sen ska man få ett svar! Så nu undrar jag bara, har jag klarat tentan eller ej?? Tacksam för svar (inte för jag tror att den läraren läser min blogg, men ändå) ;-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du blir godkänd på tentan! Kan ju dröja ett tag till juh, för oss dröjer det minst 3-4 veckor innan vi får svar... it sucks!

2008-10-01 @ 11:30:13
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0