31/8 Grattis mig!

Så var det dags! MEGAgrattis till mig! 21 år idag- så himla roligt ska det bli! Fick en present av Nicklas imorse. Det var jätte gulligt och han sjöng för mig med en väldigt morgontrött och söt röst :-D


Fick armbandet av Älsklingen <3


Det blir att åka hem till föräldrarna och fira födelsedag med släkten idag. Blir ingen mat eller så bara lite tårta och en mysig/härlig familjestund.


Sen har jag en SUPERBEKÄNNELSE att göra!

Det kommer att vara så att jag inte hinner uppdatera bloggen särskilt ofta nu. Kanske kommer den att ligga helt nere fram till den 16 September. Detta beror ju på att jag fram till dess måste ägna mig åt en väldigt massa tentapluggande. Jag skojar inte när jag säger att jag inte förstår vad det är för OTROLIGT svåra böcker jag läser. Det är som om texten bara åker förbi mig och jag förstår ingenting! Men men, så ligger det iaf till. Så även om jag vill uppdatera massor och berätta om mina presenter (som jag hoppas jag får idag) så får det vänta tills efter den 16:e eller tills jag har lite tid över...

   Tror däremot att jag kommer att satsa en del på att kommentera era bloggar eftersom alla behöver en paus i tentapluggandet och den kan jag ju tillbringa vid datorn och era bloggar. Så får ni gärna hjälpa mig och hoppas på dåligt väder de här dagarna! Då blir det lite lättare att stanna inne och plugga!  

Hej då, så länge...


Kommentarer
Postat av: Carin

Åhh, så fint :D

2008-09-10 @ 16:06:22
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Jättefint söt armband:) O Grattis i efterskott igen:)

2008-09-11 @ 12:11:41
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0