3/9 Vackert badrum ^^

Så bra gick detta och såhär länge kunde jag hålla mig ^^ Det vill säga 2 dagar sen var det dags att blogga igen. Haha XD, fast jag känner faktiskt att jag har lite tid att skriva ihop det här så det borde vara lugnt. Jag har vart så OTROLIGT duktig idag! Dels har jag (givetvis) läst en hel del men jag har även tagit och städat mitt badrum. Badrummet är faktikst väldigt fint med tanke på storleken. Det är heller inte så trångt och ändå har jag badkar vilket är riktigt skönt och välbehövt ibland ^^.


Bjuder givetvis på en del bilder från mitt numera riktigt vackra badrum. Kommentera gärna, jag gillar ros men är inte alls rädd för ris heller... (fler bilder: http://theresenylander.bilddagboken.se)

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag tycker inte du behöver skriva datum i rubriken och sedan vad som hände den dagen, eftersom du uppdaterar ej regelbundet blir det väldigt tråkigt att läsa när typ måndagen skrivs på en fredag, bättre att skriva i nutid och sen kanske skriva in vad veckan bjudit på....

2008-09-12 @ 10:51:06
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Again,, Angelica håller med Malmberg =D



Men du har fint badrum! Snyggt när allt matchar. Mitt går typ inte gör så pga clown-kaklet! Fattar inte hur man kan sätta in sånt...!

2008-09-12 @ 12:29:02
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Rebecca

JAg tycker du ska skriva som du gör Tette, it's great;) Nice badrum, blått som vårat.. Är aldrig fel. JAg ska nog till Australien med Anna hösten 2009, häng på?

2008-09-12 @ 18:24:15
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Sandra (igen)

Du kan ju ha under rubriker i inlägget med datumen, att du samlar alla inlägg i ett om du inte hinner uppdatera varje dag, DET skulle uppskattas =)

2008-09-13 @ 19:48:45
Postat av: sandra (ännu igen)

Det blev fint i badrummet, gillar färgernadu har det passar i ett badrum, Älskar ljus på badkarskanten ;P

2008-09-13 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0