5/9 Muta :-D

Lyckades hålla mig ännu en dag men nu är det dags igen ^^. Inför Nicklas hemkomst idag ville jag ha det lite fint så jag städade lite i vardags/TV-rummet. Jag gick även ut på en långpromenad ner till Media Markt och köpte en liten "välkommen hem igen" present till Nicklas. En present som även kan ses som en "varsågod att roa dig medans jag tentapluggar" present. Skrev även ihop ett litet brev med de egenskaperna som Nicklas har som gör att jag ÄLKSAR honom ^^, det blev faktiskt ganska så gulligt om man får säga det själv :-D  

   Dessutom tror jag att Nicklas behöver få en sådan uppmuntran eftersom det finns en ganska så stor risk att jag kommer att bete mig som ett svin i helgen eftersom jag inte blir på särskilt bra humör av att plugga och om han stör mig finns det risk att jag bits :-D Som sagt, bra flickvän kommer jag sorgligt nog inte alls att vara i helgen.

   Bjussar på en bild från mitt rena fina bord, men den mycket tjusiga presenten på ^^ Det är en CSI Box där i så han kan roa sig med mord medans jag kan läsa om politik, överlevnad och välfärd - orättvist men nödvändigt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad köpte du? Nu blir jag nyfiken här:D!

2008-09-16 @ 21:03:24
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0