6/9 Lite fest avbrott...

Blir att gå iväg en snabbis till Sara L som ställer till med kräftkalas idag. Det är faktiskt lördag och man kan ju inte tentaplugga hela tiden ^^. Först ska Nicklas och jag till Conny och Eva som ville fira att jag och Tomas (Emmas pojkvän) har fyllt år, kan man säga mer en tack? Det bjöds på mycket god mat men även ett paket. 2 stycken gröna växter och ett presentkort på HM för 150 kronor ^^. Det var verkligen vad jag behövde, så nu är fönstret snyggt och jag ska få något nytt att ha  på mig :-D


Men iaf, när det var klart så gick Nicklas till High Lander och jag gick till Sara för att få spana in hennes lägenhet och för att få lugna tentanerverna med en liten fest. Lägenheten var UNDERBART vacker! Fick en ny kompis där också... Det roliga var att hon hette Anna och i andra namn Therese och som (ni antagligen vet) heter ju jag Anna Therese Nylander :-D



Anna Therese och Anna Therese XD

Kvällen fortsatte med utgång till öhm, jag har visst glömt vad stället hette. Sen skulle vi iaf in på Wasa och det var då jag gjorde upptäckten att jag hade glömt mitt körkort. Så typiskt, så det blev att avsluta utekvällen redan klockan ett men det kändes snarare lugnt och bra för man vill ju gärna orka upp och fortsätta den spännande *gäsp* läsningen till tentan imorgon...


Kommentarer
Postat av: Annis

Du och jag darling, du och jag <3

2008-10-02 @ 08:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0