1/4 Arkiv X filmen...

Så har man nu alltså vart hos Danne och käkat Taco och tittat på Arkiv X filmen, I wan´t to belive. Har ni sett filmen så kan ni fortsätta att läsa annars (om ni har tänkt att se filmen) så hoppa över det här inlägget...

   Jag var SKITRÄDD innan vi startade filmen för jag tänkte att det kanske skulle vara otäcka Aliens eller något sådant. Så jag satt i princip halvgömd under Nicklas arm. Men iaf, det var verkligen en SKITDÅLIG film! Alltså jag blev så frustrerad. Det som antagligen skulle vara det otäcka var att det var doktorer som opererade bort huvuden och alltså, det finns definitivt CSI avsnitt som är mycket värre och riktigt läskiga!!!

   Så om Ni inte är fan av Arkiv X (och är ni fan har ni redan sett filmen antar jag) så tycker jag faktiskt inte att ni ska göra er besväret med att hyra den. Det räcke att vänta och se den då den kommer på TV. Det är INTE en bra film...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0