30/3 effektivitet - en härlig känsla

Måste verkligen säga att det är himla skönt att vara effektiv ibland alltså! Har fått massa saker tvättade! Och jag har även fixat allt normalt som disk och sängbäddning. Haha, det är lite ovanligt för mig. I alla fall så här dags på morgonen. Nu är det bara att vänta på att resten i maskinerna ska gå färdigt så kan jag tvätta och hänga upp sofftyget. Det är inget man kan köra i tumlaren direkt nämligen ^^.

   Frågan är bara vad man ska göra nu liksom? Fortfarande ingen rolig inne på msn... Jag har redan ätit frukost och vart vaken ett tag så jag känner mig lagom pigg och fräsch och jag ska inte duscha idag... Kanske ska ut på en liten promenad, det ser ju ut som att vädret idag kommer att vara "great" ^^. Jo men så får det nog bli. Jag återkommer lite senare. Haha, vem vet om det fortsätter så här kanske jag till och med dammsugar idag? Ring mig någon :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0