3/4 Palace, Taxi trubbel och Förfriskningar ^^

Vi tog taxi hem!!! Nicklas lyckades övertyga mig men jag kan lova att det är något vi BITTERT ÅNGRAR! Taxin frågade (givetvis) vart vi skulle och vi svarar ändhållplatsen Vidablick, men idioten till chaufför börjar köra mot ändhållplatsen Fridvalla så det blev en onödigt dyr och komplicerad resa :-S Aldrig mer taxi när man faktiskt bor så himla nära Palace är det ju onödigt (men eftersom det SPÖregnade var jag väl inte direkt svårövertalad) ;-)


Det var i alla fall en riktigt rolig och härlig utekväll fast jag tror att både Nicklas och Danne fick i sig lite för mycket förfriskningar ^^. Ted kom även han och gjorde oss sällskap på dansgolvet ^^. Men NU ska jag absolut sova, ska bara ladda upp någon bild från kvällen (med RIKTIGT DÅLIG kvalité).

Fylleskallarna: Danne och Nicklas ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår inte varför ni skulle få betala när han körde fel. Säg Albano eller blosterbutiken i eneby å sen vägled honom/henne i bilen. Det gör jag å Ida när vi åkte till Ida efter en ute kväll. vi säger gatan å hittar de inte säger vi albano.. =)

2009-04-15 @ 20:31:40
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0