4/4 MysMiddag, riktigt trevligt!

Nyss hemkommen från en riktig superkväll ^^. Jag och Nicklas var bortbjudna till Maria och Ted och dit var även Becca och Doddo medbjudna. Nicklas visste ju inte om detta alls utan det blev som den allra sista "avskedsmiddagen" innan han sticker iväg nu på onsdag.

   Vi kom dit ca tio minuter i sex (18) men var tvungna att stå i trapphallen och vänta ett tag eftersom det vore alldeles för oartigt att komma så tidigt ^^. Fast det gjorde inte så mycket för eftersom vi cyklade var vi rätt varma och det var skönt att få lite frisk luft ^^.

   De bjöd på grillspett, potatissallad och vanlig sallad (som jag inte alls åt upp :-S) och det var verkligen fruktansvärt gott!! Mums mums säger jag bara :-D Jag åt faktikst lika många grillspett som Nicklas (5 var) och det var inte dåligt minsann.

   Det blev en massa snack under kvällen men även sing star och kanske totalt 15 sekunder porr XD. Nicklas och jag gick cyklade hem ungefär runt 1 tiden men Becca och Doddo stannade nog kvar lite längre.


Tack alla ni för en riktigt trevlig kväll och mycket god mat ^^


Som jag skrivit en gång förut vilja upplysa om att det inte är mobbning utan det är så att Maria inte vill vara med på kort och det är därför hon saknas på följande bilder:  


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var en mkt mkt trevlig kväll med god mat.. pussar blev det där mot slutet med du;P. Fina bilder när folk sjunger med:p

2009-04-17 @ 09:21:39
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Carin

Ja Doddo ser verkligen ut att gå in för det :p

2009-04-20 @ 11:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0