11/6

Jag har verkligen glömt varför jag ÄLSKAR studenten. Alltså inte att vara student, det har jag vart en gång, det är bara att inse att det är nästa persons tur :-D. Men det är så väldigt roligt att lyssna på sångerna, se hur glada alla är :-D Men framförallt älskar jag verkligen att bli bjuden på fest :-D. Jag är inte asnoga med anledningen till varför det ställs till med kalas men det är verkligen underbart med så mycket spännande människor, god mat och dryck!

Någon som hittar Mills i vimmlet? :-P


"2 flugor i en smäll" :-D


STORT GRATTIS MILLS; Nu börjar det svåra livet XD


För att besöka de nyblivna studenternas bloggar ---> TRYCK Mills eller Cath :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0