14/6 Bläh :-P

Hur kommer det sig att när man ska upp och jobba så önskar man (hur kul man ändå hade) att man inte vart och partat hela natten. Men vad ska man göra liksom, man måste ju ha ett liv där emellan arbetspassen :-D
   Jag känner i alla fall att det är väldigt skönt att inte behöva åka till hotellet idag utan att det kommer att bli riktigt mysigt och trevligt att jobba som avlösare istället då det innebär fullständig vila och att se på tv/sitta i en soffa större delen av dagen. Och det gör jag "så gärna så" :-D

Nej nu ska jag sluta sitta här och drömma mig bort. Som ni märker har jag ju ändå inget viktigt alls att komma med utan degar bara framför datorn för att det är kul. Men nu måste jag in i duschen och fixa till mig och så, så blir det snart att sätta mig på trampmaskinen och bege mig mot klockaretorpet.



11-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0