16/6 VINkväll!

Fixade att jobba även denna dagen. Snart kommer Nicklas hem! PANIK!!! Alltså jag är så lycklig. Men jag känner ändå panik. Sådan där fånig tjejpanik i stil med, vad ska jag ha på mig när jag möter honom. hur ska jag vara. Kommer jag vara tillräckligt snygg och alla sådana fåniga skittankar. Jag vet ju redan att HAN ÄLSKAR MIG och JAG ÄLSKAR HONOM, så vad ska han göra, hoppa på tåget igen bara för att jag har "fel" kläder på mig?

Nu kommer Becca när som helst. Det ska bli en riktigt härlig och rolig vinkväll. Eller jag antar att det kommer att bli det i allla fall, vi brukar ju ha riktigt riktigt roligt när vi träffas :-D Annars skulle vi nog helt enkelt inte träffas. Haha :-D Jag har en ovanligt logisk dag idag. För övrigt så är jag en MÄSTARE på att prata och skriva ofattbart osammanhängande. Right!

Kommentarer
Postat av: Becca

Vi har alltid riktigt kul, o lördag nu kommer bli kanon:D

2009-08-24 @ 11:08:09
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0