(26/6-3/7) ÄNNU EN UNDERBAR VECKA MED NICKLAS

Fredagen den 26:e: Idag har Nicklas städat egenom hans garderob. Och oj så mycket alldeles för små kläder det fanns där i. Så mina bröder lär nog bli skapligt glada för vi tänker ge kläderna till de. Fast frågan är om de passar någon av dem eftersom Erik är så kraftig och Gustaf är så liten. Vem vet, vem vet! Så hittade vi (läs Nicklas) också hans gamla "studentkalsonger" och givetvis var han tvyngen att testa hur de satt idag. AJ säger jag bara!

- - - - -

Nu händer det roligheter :-D Det blir att grilla hos Krille ikväll och sen kanske kvällen fortsätter med dans hela natten? Bäst att göra sig iordning i alla fall. Måste även fixa köttet i marinad och annat sådant "husligt" som jag är så fruktansvärt duktigt på. eller så är det det jag inte är. Oh typiskt ;-)

- - - - -
HAHAHAHAHAHAHAHA :-D. Shit vilken trevlig kväll det blev alltså. Massa härligt sällskap och så fortsatte kvällen med att se straffarna hemma hos Danne (mindre trevligt att vi förlorade :-( ) sen blev det iaf utgång för Nicklas och några av hans polare men jag följde istället med Linda hem och så spelade vi Buzz på PS3 och det var så himla kul :-D Men den som fick ut det absolut mesta och bästa av kvällen var Mia, vem hade inte viljat vara i hennes kläder alltså? Kolla in bilden bara :-D



Lördagen den 27:e: Ikväll blir det PARTY PARTY igen. Vi ska hem till Becca och Doddo och äta god mat (Taco såklart ^^) och så blir det säkert att snacka om en massa och ingenting och det kommer att kännas så bra. De är ju som de bästa "parkompisar" vi har så. Däremot är vi väldigt dåliga på att bjuda igen tyvärr men när han är i K*s*v* så är det ju lite svårt att ordna middagar och så. Tack för att vi får komma i alla fall :-D
- - - - -
Woho, kvällen blev mycket bättre än vad jag hoppades och avslutades med en massa mys på balkongen. Det blev också så att vi spelade RISK och det gick riktigt bra fast jag vann inte så nu pratar vi inte mer om det XD Blev dock inget "med andra ord" den här gången men det blir ju lite segt att köra det varje gång liksom ^^.

Söndag den 28:e: Jag undrar seriöst om Nicklas och jag får någon dag ensamma tillsammans innan jag börjar jobba på tisdag igen.

Måndag den 29:e: Svaret på söndagens fråga var NEJ :-S Imorgon ska jag upp till hotellet igen (samma sak på onsdag och torsdag och på torsdag åker han igen) NU ska vi krypa ihop i soffan tillsammans och se på film. *längtat efter*

Tisdagen den 30:e: Min dag idag: Hotellet 9.30- 16.30



Onsdagen den 1:e: Min dag idag igen: Hotellet 9.30- 16.30



Torsdagen den 2:e: Hej då ÄLSKLING! :-(


Kommentarer
Postat av: Becca

Bästa parkompisar;)

2009-08-26 @ 08:17:12
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0