3/7 Ledig...

Idag har jag en ledig dag. Dock har man den där milslånga listan på saker som man borde göra. Vi får se hur det går med det. Om jag känner mig själv rätt lyckas jag inte göra ett dugg. Fast det är skönt det med. Det blir jobb hela helgen sen så får ta tag i lite saker idag tänkte jag. Men är ju tyvärr inte alls så duktig så inget kommer att bli gjort.

Det blir inget party eller så ikväll dock. En ganska trist fredag kan tyckas men det kan kanske vara bra det med. Blev ju en hel del festande nu när Nicklas var hemma så serare blir det att "njuta" av en ensam kväll framför tv:n så startar jag jobbet redan klockan 8 imorgon bitti. Usch, jag vill inte vara ensam. Nicklas, kom hem igen!

What to do:
Storstädning
Tvätta
Beställa bilder samt TÖMMA MINNESKORTET
Handla
Planera roligheter för sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0