3/7 som sagt...

Jag hade ju en lista. Någon som lyckas räkna ut vad jag inte fick gjort... Typ INGENTING

What to do:
Storstädning
Tvätta
Beställa bilder samt TÖMMA MINNESKORTET
Handla
Planera roligheter för sommaren

Och det som egentligen var viktigast var ju att tömma minneskortet på telefonen. Jag kan inte ta några bilder med för den är överfull. Och min digitalkamera är ju tyvärr inte alls som den ska vara. Jag får panik. Hur kan det vara så svårt att få något så enkelt som att tömma en kamera och beställa bilderna gjort egentligen...

Kommentarer
Postat av: Wilaiwan

Men att få tvätt gjort och gå och handla kallar jag det för en överproduktiv dag haha

2009-08-26 @ 22:39:20
URL: http://livetsomwiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0