4/7 "sommarjobbet"

Nu är det ju så att sommarjobbet hoppar igång för fullt så det kommer att bli många och långa dagar ute på vildmarkshotellet. Det gör ju givetvis att det kommer att bli mindre, ja kanske till och med inga intressanta blogginlägg. Allt beror ju liksom på för efter jobbet brukar jag ju knappast sätta mig framför datorn när jag kommer hem. Istället blir det väl att festa loss eller något liknande ^^. Eftersom jag slutar senast 16.30 om dagarna har jag ju mkt möjlighet att träffas och göra något kul mellan 18- 24 varje dag/kväll/natt så ni vet det. Händer det något kul RING MIG ;-)

Nej bäst att rusa iväg till bussen nu då och ta itu med det spännande vuxenlivet :-P. Idag börjar jag 8 och slutar 16.30 sen så vet jag inte vad som händer. Funderar på Åby eftersom mamma flyger till Paris på måndag så kan vara mysigt att tillbringa en helg med henne också.

Nej nu måste jag verkligen RUSA!



08.00- 16.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0