11/8 SABBAD CYKEL!

Men så kul livet är ibland alltså. När jag kom tillbaka till Norrköping (åkte bussen från Svärtinge) och gick av i Eneby tror ni inte min cykel som stått parkerad i Eneby centrum är halvpajad då? Fy tusan så himla trött och arg man blir då. Jag orkade inte ens blogga om det igår. Utan tar det nu när jag ska iväg till bussen till jobbet istället. :-P. Tette den välplanerade varelsen ;-).

Men i alla fall, min cykel låg på backen och så var några av ekrarna böjda ganska mycket i det ena hjulet men ingen eker hade gått av och inget av hjulen hade blivit snett tack och lov. Men det konstigaste och av okänd anledning det mest irriterande. Den som haft ner cykeln på backen hade tömt ut chokladmjölk över hela cykeln! Så det var riktigt mysigt att cykla hem på den måste jag ju tilläga.

Usch för att man inte kan ha sin cykel stående i stan. Usch för att folk hela tiden ska vara på saker som inte ens är deras egna. Usch för chokladmjölk. Och nu usch för att behöva GÅ ner till busshållsplatsen eftersom min cykel är mer än lovligt kladdig. MYS...

9.30- 16.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0