11/8 simply the best

Det gick ASBRA idag på jobbet. Alla var taggade, alla jobbade på och den enda sommararbetaren som SÖG SÅ HÅRT att det var hemskt och åter igen hemskt att jobba med henne kommer aldrig mer att komma tillbaka. Men det är inte det bästa. Det absolut bästa är att jag definitivt kommer att vara ledig torsdag och fredag och då bär det av till STOCKHOLM OCH GRÖNA LUND men några av jobbarkompisarna. Imorgon ska jag dessutom börja redan klockan 06.30 och städa lekrummet så det blir säkert en rolig historia.

Det är redan ett gäng från hotellet på Gröna Lund idag, de var ju tvugna att dela på oss för annars finns det ju inga städare kvar och då blir det himla svårt att få rummen klara. Men det är min tur på torsdag och nu är jag garanterad plats. Eva kommer INTE att ringa så jag behöver inte bekymmra mig om att jobba. Trallallala. Nu måste jag ut och försöka putsa min cykel, börjar undra om det inte är choklamjölk i alla fall eftersom skiten (som stinker av choklad) är ASSVÅRT att få bort!


Kommentarer
Postat av: Cathrin

Gu man blir lite nyfiken på vem det kan vara :O Du får allt ta och berätta om det är jag så att man vet ^^

2009-12-09 @ 22:12:24
URL: http://gemignamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0