13/8 Ajaj ont

Jag vill verkligen TACKA Ida, Sutisa och Peter för en riktigt toppendag. Eller ok, visserligen har det regnat större delen av dagen, det har vart skitkallt och jag har vart riktigt riktigt kall. MEN ändå, jag lyckades följa med till Gröna Lund och jag hade det riktigt roligt. Åkte alla karusellser UTOM FRITT FALL för det vågar jag absolut inte. Men annars har jag vågat allt. Konstigt att man fixar uppskjutet men inte fritt fall. Men jag pallar nog inte att åka sakta upp i luften. Den nya insane var inte alls så insane som jag hade trott bara. Det gick jättefort så man hann inte ens vara rädd.

Nu måste jag verkligen bädda ner mig bara. JAg tror att febern säkert är uppe i minst 40 grader och resen av kroppen ska vi inte ens tala om hur den mår. Jag åkte nog till grönan mot bättre vetande faktikst. Men ibland gör man ju saker bara för att det är så enormt kul. Och jag somnade på en bänk på grönan i 2 timmar i alla fall och det behövde jag verkligen. Och så har jag sovit i bussen hem, men nu längtar jag till min egen säng och efter en alvedon.


Hela gänget innan Grönan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0