15/8 Tänkt igen: Drömmar

Inte den sortens drömmar som kommer när man sover. Den sortens drömmar som man vill uppfylla, saker som man vill ska hända innan livet tar slut. En del drömmar känns så ofattbart avlägsna. En del drömmar känns riktigt nära. Ytterligare en del andra drömmar har jag redan upplevt.

"Avklarade drömmar"

- Körkort
- Lägenhet
- Pojkvän/sambo som jag kan tänka mig att dela resten av livet med
- Trevliga vänner som inte tvekar att ringa mig och hitta på roliga saker

Drömmar eller saker som jag vill ha och önskar ha gjort innan jag dör: (Obs står ej i någon rangordning)

- Köpt hus med STOR trädgård
- Tågluffat genom Europa (många huvudstäder iaf)
- Backpackat i Asien
- Rest genom och verkligen upplevt USA
- Jobbat i Australien
- Jobbat i Storbrittanien
- Jobbat i Norge
- Jobbat på Irland
- Vart på Island och sett mig omkring!
- Åkt på kryssning i Karibien
- KENYA!
-
Ha fixat en Utbildning
- ha ett fast jobb- lärare?
- Skafft barn (snälla, söta och tysta barn) ;-)
- Läst iaf någon kurs eller liknande i ett främmande land

Oj, nu när man ser det så här inser jag att jag måste ha himla mycket pengar bara för att uppleva ens en eller två av mina drömmar. Haha jobbiga drömmar. Vem vet hur många jag klarar av att uppleva ^^


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men ändå realistiska mål, jag tror du kommer få uppleva flera av dem =) Jag har själv också gått i tankar på att göra en lista över saker jag skulle vilja göra/uppleva, känns på något sätt mycket enklare att få dem gjorda då! (för man får stryka ett streck över det då =P)

2009-12-30 @ 23:20:13
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0