7/8 händelserik hemresa :-O

Efter kräftskivan när jag stod och väntade på bussen i Ättetorp var det världens största bråk! Tänk 2 personer som skriker på varandra så hårt, så mycket så att grannarna och annat folk runt omkring också börjar skrika på dem?

Och tänkt då att stå ensam i mörkret vid en busshållsplats och känna sig allmänt otrygg :-S

Men så kom bussen TILLSIST i alla fall och nere i Åby centrum sen gick Senita och Elin på bussen så då blev det trevligt med sällskap och allting :-D Fast de försökte övertala mig att hänga på ner till Hugos men när de insåg att jag hade joggingbyxor och en nerspilld tröja på mig så slutade de försöka. Undrar varför? :-O Haha.

Nej nu blir det definitvt att försöka sova för imorgon OCH på söndag börjar jag 8 på morgonen. Så nu behöver jag min skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0