9/8 Hotellet och sängen!

Jag har jobbat lång dag idag. 08.00- 16.30 så nu känner jag mig riktigt trött faktikst. Hände inget intressant på jobbet heller så har inte så mycket att rapportera. Har insett att jag stör mig på ganska många männiksor på hotellet men tror att det var mycket för att jag var så himla trött också.

08.00- 16.30

Har i alla fall bestämmt mig för att gå och lägga mig nu. Känner att jag behöver en tidig kväll i säng. Dessutom (jag skulle var ledig imorgon) men jag fick en extra dag så jag ska jobba imorgon igen. Sen på kvällen är jag medbjuden ut till Doddos föräldrar där det blir lite grillning och mys. DET TYCKER TETTE OM :-D

PS: En "rolig"/viktig sak hände ändå på jobbet idag föresten. TÅRTKALAS :-D Det är dags att säga hej då till alla sommararbetarna. Idag var sista dagen på deras schema nämligen! Fast en del av de kanske man ser rycka in extra då och då, men annars HEJ DÅ Jessica, Wiwi, Cathrin, Sara, Caroline, Cissi, Matilda, Therese, Albin och Helen, hoppas ni får en bra höst med allt spännande som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0