2/2 Familjen Annorlunda

Ska bänka mig framför TV:n nu. Det här nya programmet "Familjen Annorlunda" verkar ju ganska sevärt. Har rätt många åsikter om det nu innan bara. Det låter ju inte klokt hur kommer man på tanken att skaffa 10 barn? Kan det verkligen vara nyttigt att ha så många syskon? Slåss man inte om uppmärksamheten hela tiden då?

   Äsch, vad vet jag? Jag har ju inte ens ett barn. Men däremot är jag riktigt glad att jag har 2 syskon. Vi är alldeles lagom många. Tillräckligt många för att man ska slippa vara ensam och tillräckligt få för att vi ska ha råd att åka på semester= perfekt familj?


-------------------------------------------------------------

Wow, säger jag bara. Den familjen som hade 10 barn verkade ju ha det jätte bra! Inget problem alls ju, fast det är klart, lite ekonomiskt tungt måste det ju vara. Däremot tyckte jag faktiskt synd om familjen med trillingarna. För det första var det ju så att de var osäkra på om de ville ha ett barn till och att då få 3 till kan inte vara roligt alltså!

   Men, lite bra med sådana program för ibland vill jag verkligen ha en bebis men samtidigt så nej. Jag kommer absolut inte att skaffa ett barn nu. Ska nog ha jobb eller i alla fall utbildningen klar först och därför är det bra med sådana program. Efter att ha sett det där känner jag att jag kan vänta många år till innan jag ska bli mamma ^^. Barn är söta men fy sjutton vilket oväsen. Haha, jag kanske inte borde bli lärare heller :-P


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker det är värre att tänka på att man ska klämma ut ungen! =S Haru sett på Unga mödrar? Där visar de födslarna också! och då är mödrarna yngre än vi! Jag tycker de verkar läääskigt!

2009-02-12 @ 21:17:43
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0