9/2 Hotellet igen ^^

Shit, Peter och jag har haft så HIMLA SUPERKUL på jobbet idag. Haha, ibland fattar jag inte hur man kan få något gjort när man är så upptagen med att snacka/dansa/titta på tv/sjunga och öva gymnastik i korridoren. Hmm, hoppas inte chefen läser min blogg? Men inga klagomål ännu ^^ och jobbet blir ju (perfekt) utfört, jag förstår bara inte hur det går till :-D


Idag fastnade en balkongdörr på jobbet. Varken jag eller Peter kunde stänga den utan vi var tvungna att kalla på vaktmästaren, det är pinsamt




Vi har ett Zebra kylskåp på mitt jobb, vad har Ni för något speciellt? XD





Fråga:
Vad jobbar Ni med? Trivsel/Kollegor/Lön?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha dedär kylskåpet är ju lite speciellt =P

Vi har en dator som man kan använda vilken rast som helst och själva "lådan" (ej skärmen) är lika stor som en normal bok =D jag förstår inte hur den kan fungera ens! haha



Jag trivs jättebra på mitt jobb iaf! Men å andra sidan är det inget jag vill jobba med i framtiden så jag ska inte bli fööör fäst vid dem ;P

2009-02-15 @ 17:31:19
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jusste glömde, varför länkar du till facebook? ingen kan se profilen ändå... för att se en persons profil måste man väl vara vän med den personen.

2009-02-15 @ 17:33:34
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0