1/1 ROADTRIP!

Hurra NU bär det av. Bara ner till Borås visserligen. Vi kommer att sova över hos Nicklas mormor och morfar eftersom vi flyger från Landvetter klockan 07.00 imorgon (måste dock vara där senast 5).


Nyåret var riktigt bra. Visserligen drack vi inte så mycket eftersom vi ska köra snart men alltså det spelar ju ingen roll. Jag är snarare lite arg för att jag drack några klunkar champagne vid tolvslaget annars hade jag nog kunnat kört hem och då sluppit gått och hämtat bilen i Ljura imorse! Men man lär av sina misstag - Ännu mindre alkohol nästa nyår för min del ;-)

   Bilderna från nyår ligger på min bilddagbok. Vi spelade "med andra ord" som var ett OTROLIGT roligt spel. Doddo hade även maximal otur! Handtaget på påsen där champagnen var i sprack förstås när vi skulle ut och skjuta raketer så istället blev det ett champagne vattenfall i deras trapphus. Det var mycket jobbigt, fast de hade en flaska till "som tur var".


Nej NU sticker vi. Lägger upp bilderna från vår lilla roadtrip ikväll och jag får låna hans mormors dator.... Annars lägger jag väl upp bilderna när jag kommer hem igen! Då kommer jag även att publicera inläggen från resedagboken! Vi hörs om ca 16 dagar :-D


Kramar Tette och Nicke


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh! Det går inte att kommentera på nyårsinlägget :(

Jag tänkte iofs bara säga att jag hade en jättemysig nyårsafton och att året har artat sig riktigt bra hittills ^^ Men det visste du ju redan :p

2009-01-27 @ 17:50:11
Postat av: Carin

Det där var min kommentar förresten :p

2009-01-27 @ 17:50:57
Postat av: Julia

Oj! Bara en massa massa inlägg nu ju - superb säger jag som har hål och extremt tråk, tack haha ;)

Förresten så hörde jag rykten på stan om att din bror fick pris/medalj nyligen för öhm.. någonting, hah - en sanning bakom det där? Hälsa grattis i sånafall :]

Jaarå, jag insåg också det precis - nästan så att man känner sig galen som tvivlade på 't, haha

2009-01-29 @ 08:37:28
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0