29/12 Hej då till familjen

Så är man ju tvungen att åka hem och säga hej då innan man sticker i hela två veckor liksom! Jag har verkligen en av de bästa familjerna i världen verkligen. Snacka om att de är roliga! Ibland tycker jag synd om ensambarnen, hur kan någon leva utan mina bröder? Och hur kan andra människor leva utan att ha ett hus som mina föräldrars? Haha XD, skojade bara. Men roligt har man minsann i Åby!


Vi skulle ut på promenad och Erik (största lillebror) och jag var bara tvungna att leka vår speciallek "Hjälp, jag sitter fast". Haha, är så kul att kolla folks reaktioner. Leken går ut på att E tar tag i en järnstång och balanserar på bara det ena hjulet och skriker hjälp jag sitter fast samtidigt som han snurrar på det hjulet som är i luften= rullstolen och han kommer ingenstans.... Fast Mamma och Pappa förstörde leken så vi struntade i det idag. Annars är det bara kul att se folk försöka hjälpa erik :-D.




Sen gick vi även förbi den lilla lekparken i Torshag där min yngsta lillebror Gustaf var tvyngen att testa barnleksakerna ^^. Fast sen började den knaka så man trodde den skulle gå sönder så då gick vi snabbt vidare!


Soptunnefynd! Vi hittade (eller mer korrekt) Pappa hittade en soptunna i vattnet nära Karlssons kiosk eller vad den nu heter. Han som visa sig vara ägare till soptunnan blev as förbannad och skrek en massa om ouppfostrade ungar som snott och kastat hans soptunna. Var lite roligt men samtidigt, är ungj*vlar så dumma att de roar sig med att kasta någons sopptunna i vattnet??? Helt otroligt!




Hann även med en blixtvisit hos farmor för man kan INTE åka på semester utan att ge farmor en "hej då" kram.


Så kom man tillbaka till mammas och pappas hus igen och där la vi klart pusslet. En riktigt lyckat dag!
Hämtade även resväskan så jag kan packa lite ikväll och slipper göra allt sådant imorgon!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahhah vi har också det där runda pusslet! Helt jädra omöjligt att motivationen till att lägga klart det - men ack så snyggt när man ser det sådär ;)

2009-01-27 @ 17:29:27
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0