Carin och Tommy: Gästbloggare

Hej allihopa! Här är jag, Carin, och gästloggar på Tettes blogg ^^ Fast jag tycker att den är lite muppig, kan man inte ändra teckensnitt på texten? :S Det måste ju gå, bara jag som inte hittar hur man gör ^^ Jag har ju inte blogg.se utan Blogger och det är ju lite skillnad.

Jag är för tillfället i Stockholm så Tommy får också vara med och vara gästbloggare...fast just nu sitter han och spelar gitarr :p Men ändå, det gör inget för jag tycker om att lyssna ^^



Har varit dålig på att ta bilder när jag varit här uppe, något som Tette kommer skälla på mig för när hon kommer hem med ett ton bilder från Egypten :p Men några bilder ska jag se till att få med mig hem ^^

Jag kom just på en sak, om Tette är i Egypten och alla vet att hon är i Egypten..varför skulle då någon ens läsa bloggen under tiden? :S
Om det är någon som läser så kan ni väl lämna en kommentar så jag vet det ^^ Så blir Tette glad sen när hon kommer hem och har fått kommentarer också, hon älskar kommentarer på bloggen :p
Jag vet, för jag är hemskt dålig på att skriva sådana :p

Jag pratade med Tette i förrgår kväll senast, innan de flög iväg alltså, och då var det rätt bra med dem båda, nervösa såklart men vem skulle inte vara det liksom. Tette hade glömt ungefär hälften av allt hon ville ha med sig och Nicklas hade packat om hennes väska för att hon hade massa onödigt med sig :p Som det ska vara alltså.

Igår var vi hos Tommys bror, Dennis, och hans tjej, Angelica, på tv-spelskväll och spelade Guitar Hero III ^^ Det var jätteskoj, och jag fick prova spela bas för vi körde två stycken tillsammans istället för att köra mot varandra så då måste en spela bas, och det var kul :) Provade också några låtar på Medium, men det gick inte lika bra :p Fast jag klarade Stricken med Disturbed och det tyckte jag var rätt bra faktiskt ^^ Tommy ville köra Medium och jag Easy så vi fick kompromissa och spela lite av båda ^^

Oj, nu kom mer uppdateringar från Egypten i form av ett sms från Tette:
"Resan va hemsk, dåliga platser. Hotellet är fint 27 grader varmt, 20 i vattnet och 28 i poolen! Mkt god mat o fri bar! Trevligt folk o mkt shopping o utflykter!"

Fri bar, det är grejer det minsann :p Låter som att det är lagom varmt också, och lagom i vattnet för att det ändå ska vara svalkande. Låter väldigt lovande det där måste jag säga :D

Nu får det vara färdigskrivet för idag tycker jag, men jag återkommer nog ett par gånger till medan Tette är borta med uppdateringar, om det skulle vara intressant dvs?

Tommy tillägger: Traktor

//Carin och Tommy


Kommentarer
Postat av: henrik

hahahhahahahahahaha XP...



aja... kul o läsa iallafall ;);)...

2009-01-05 @ 21:25:20
Postat av: Rebecca

inbrott på tettes blogg alltså;P haha!

2009-01-06 @ 16:05:56
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Angelica svarar sweb

Kul att höra att de gick bra för dem på resan dit men som sagt lite konstigt att ni ska blogga på hennes när du Carin har en egen blogg =P

btw guitar hero är skitkul juh! =)

2009-01-06 @ 19:33:36
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: Angelica

oj, ska stå bara Angelica juh på namn måste ha varit någon sparad. Men shit happends!

2009-01-06 @ 19:34:51
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, Carin kanske dags att byta till blogg.se det ärmkt enklare, ser ju ut som word typ när man skriver inlägg. hahah ;) vilket datum och tid kommer tette hem.kan du inte avslöja ngra saker om tette, hur du känner henne hur ni träffades å så om du nu är gästbloggare :P typ "hej jag heter C och jag är tettes vän, vi träffades bla bla bla. och jag gästbloggar för att...."

2009-01-07 @ 00:09:15
URL: http://malmberg.blogg.se/
Postat av: Phina - Leos mamma

Men Therese! Inte rymma till Eygpten sådär! Hehe skoja bara, Ha en underbar toppen resa! Ring och berätta allt när du kommit hem igen! Kram!

2009-01-07 @ 17:26:02
URL: http://mammaphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0