Reseberättelse 10/1 Lördag

19.20

Sitter på balkongen och skriver just nu. Solen har gått ner så det är lite kyligt och det man hör i bakgrunden är en hel del tutningar. Trafiken här är verkligen mer än intressant. Vet ni hur man får körkort i Egypten? Antingen så betalar man lite mer och får det direkt i handen eller så betalar man lite mindre och får göra en uppkörning så får man körkortet om man klarar av att backa ca 2 meter, göra en vänstersväng och att parkera. Hur kan någon misslyckas med körkort i Egypten?

   Det finns en hel del myggor här men de stör inte mig alls :-D Det är fördelen med att inte kunna höra de tror jag ^^. Har dock tagit på mig pyjamasbyxor under min klänning för att undvika myggbett för det är ju aldrig roligt!

   Nicklas ligger där inne i sängen och läser "Vredens tid" av C.S Lewis, en riktigt spännande bok- rekommenderas! För övrigt så är vi superröda men eftersom vi ska till Luxor imorgon så blir det ju lite paus från stranden så det är nog ingen fara.

   Idag postade vi även alla korten, shit alltså, ni skulle verkligen ha sett vilken min de drog på när vi berättade att vi behövde 20 stycken frimärken! Något sådant hade de aldrig vart med om förut ^^. Då är det ändå en del personer som inte kommer att få kort :-S

   Usch sitter och tänker på hemresan... Måste sluta tänka på sorgliga saker... Snart är den underbara semestern slut ju :-S Nej nu ska N och jag äta sen blir det nog lite engelska puben!

T ute på balkongen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0