Reseberättelse 4/1 Söndag

Ca 11.45

Efter gårdagens pinsamma shopping tänker vi ligga på stranden hela dagen och sen efter middagen ikväll blir det att sova. Man vågar ju fasiken inte ut på stan igen det kan ju bli livsfarligt dyrt ju ^^.

   Shit vad varmt det är idag alltså! Tacka gudarna (i det här fallet Becca och Doddo) för att solskyddsfaktor finns, alltså! Det blåser inte en gnutta idag men det är så bra att man bara måste gå till beachbaren för att hämta ut dricka! Det här med all inclusive är verkligen supersmart! Det är nästan jobbigt att gå de ca 10 metrarna och hämta ut drickan, precis hur mycket dricka som helst. Alla de vanliga läsksorterna Cola/Fanta/Sprite men man kan även hämta Kaffe/Vatten eller olika juicer!

   Fast den bästa delen är faktiskt att även alkoholen är gratis. Bara att hämta hur mycket öl som man vill, eller starkare saker om man känner för det! Fast jag kör mest öl varvat med Coca Cola och samma sak med Nicklas. Fast nu ska jag faktiskt gå och hämta "todays drink" Red Kiss och testa vad det kan vara för något ^^


Nja, ingen jättehit faktiskt. Den hade nog vart godare i Sverige för vodkan här är lite besk men ändå är det en härlig upplevelse att ligga på stranden en söndag i januari och njuta av en drink.

   Nu ska jag ta och återgå till solstolen, drinken och solskyddsfaktorn. Känns som att det bränner lite på armarna och jag vill inte gärna bränna mig redan.




Ca 20.00

Blev en minisväng på stan i alla fall. Jag var tvungen att handla lite vykort. Blev totalt 20 stycken så sorry om inte Du får något men skickade bara till vissa människor (de jag kunde adresserna till) :-S


Kommentarer
Postat av: malin

va mysigt, vill me utomlands nu när vädret är som är här hemma

2009-01-28 @ 00:33:10
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: malin

sv: hehe ja de kan jag förstå sverige väder är inget man längtar till precis om man är därborta hehe. tack så mkt ska ta och försöka göra de nu, hade så bra :) godnatt!

2009-01-28 @ 00:40:46
URL: http://lilopauline.blogg.se/
Postat av: S.

Oförlåtligt Tette, inget vykort här icke! ;)

2009-01-29 @ 18:55:15
URL: http://saraakaliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0