15/5 Lite bättre, lite sämre...

Jag och Sofie ska ut på spännande äventyr i Norrköping city nu tänkte vi. Jag mår fortfarande riktigt dåligt och jag tror definitivt inte att jag följer med ut till Krogen ikväll om nu Sofie ens tänker gå ut. Jag ska ju ändå upp och jobba imorgon så...

men jag blir så himla ledsen. Varför ska man bli sjuk bara för att en kompis ska komma ner och man ska ha kul (eller lite kul) och man ska dessutom jobba. Det är verkligen mitt liv när det är som värst...

Men nu är det dags att gå på äventyr:

Tette to the city:


Soffsan: Redå för först stan sedan Palace...


The babes ;-)

(man ser verkligen på den bilden att jag är sjuk. Ser väldigt blek och trött ut även om jag ler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0