23/5 Super Härlig Kväll!

Har haft en riktigt riktigt härlig kväll! Fast ibland är Anna verkligen rolig. Det var ju "för hennes skull" grillningen och hela sammankomsten ägde rum. Och vem kommer sent då? Jo Anna och pojken kommer och har dessutom redan ätit så vi hade suttit (ashungriga) innomhus och väntat helt i onödan ^^.

Annars har den här kvällen också lärt mig att jag suger på Wii. I alla fall om det är Wii och Super mario. Haha kommer inte ens på vilket mario det var. INTE Mario Cart iaf, för det är jag VÄRLDSBÄST på! Men alltså nu kunde jag inte få gubben att göra något av det jag ville. suck... Måste helt enkelt träna massor på Wii

Bilder från kvällen! (Några i alla fall)


Becca, Doddo (eller Beccas vinglas) och Tette

Kärleksparet :-D



SKÅL :-D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, fy va hungriga vi var då.. o så var det hon som sa att vi skulle grilla.. hehe, jaa du;)

2009-06-11 @ 10:48:38
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0