26/5 Morgondagens planer!

Woho! Imorgon ska jag göra något som jag knappast har gjort på ett halvår. Jag tror faktikst det är sant hur konstigt den än låter när man säger det så men det var nog 6 månader eller mer sedan jag senast HANDLADE. Och då pratar vi givetvis kläder/skor/accesoarer och inte mat. För stamkund på Ica supermarket i eneby det är jag verkligen.

Så i alla fall. Imorgon blir det att träffa Becca ett tag från klockan 12 till 15 ungefär och där efter blir det att fortsätta att göra stan med mamma :-D. Det ska också bli roligt för vi snackar alltså ÅR sedan jag närmast handlade med min mamma. Eller med någons mamma iofs för den delen ;-)

SPÄNNANDE! Har kollat upp massa saker jag vill ha. Undrar vad det blir sen när det verkligen gäller bra :-S Aja det får ni se imorgon ;-)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du hittade ju verkligen fina kläder enligt mig;)

2009-06-11 @ 10:49:44
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0