27/5 shopping fynden!

Wow. Det var verkligen en lyckad heldag på stan. Jag har nästan glömt hur det känns att handla alltså. Svaret: Det är FANTASTISKT. Bra att man inte gör det för ofta bara för du hade jag nog inte njutit så himla mycket :-D Men nu ska jag inte hålla er på halster längre ;-) Här kommer bilder på "utfyllnaden till min garderob"



Cubus: Jeans 199 kr, Svarta "jeansleggings" 179 kr
Vero Moda: Gult långt Linne 99 kr
Lindex: 3-kvarts thigts svarta och vita 100 kr
New Yorker: "Sjömansklänning" 179 kr, Kjol 169 kr, vit "kavaj" tröja 199 kr
HM: 3 stycken linnen 178,50 kr






LYCKAD DAG!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

finfina kläder hörru:D. Gjorde bra val där:)

2009-06-12 @ 16:47:15
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Angelica

Schnygga kläder! =) är jeanstajts sköna? Tror inte jag kan ha såna för jag har så muskulösa lår haha =P

2009-06-12 @ 22:37:26
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0