29/5 TOPPEN KVÄLL/NATT

Om vi BORTSER från att jag nu har en bula större än ett bowlingklot i huvudet så har det vart en fantastiskt rolig kväll/natt.



Men låt mig börja från början.

Grillningen hos Marie var hur härlig och rolig och trevlig som helst. För det första är ju hennes ungar OTROLIGT söta och roliga men sen är ju även hennes karl hur trevlig som helst. och det gör verkligen mycket för att en kväll ska vara lyckad. Utan trevligt sällskap: INGEN BRA KVÄLL ^^. Vi satt och snackade massor och åt himla god mat. Jag hade bidragit med salladen :-) (som för övrigt även den var riktigt god :-D)


Så blev det i alla fall dags för mig och Sofie att gå till Palace och dansa ^^. Vi gick in när det var gratis (ovanligt va) XD och sen så försökte Sofie att lura dit lite mer folk. Det blev Boa (från hotellet) som kom med en hel massa andra männsikor i släptåg. Tydligen några ryska byggare som hon av underlig anledning lärt känna?!


Vi kan ju lite lungt säga att det var då kvällen smått spårade ut en bit. En av ryssarna (om de ens var ryssar) han som man ser på bilden verkade vara hög på något och han dunkade in armbågen hans i mitt huvud så j*kla hårt att jag verkligen ville gråta alltså!!! Så hade jag huvudvärk resten av kvällen men jag DANSADE hur bra och vackart som helst ändå XD :-D Som alltid ;-)

Bilden är "snodd" från Palace Norrköpings hemsida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0