30/6 PALACE (med massa kändisar!)

Shit vilken fantastiskt überkul kväll det har vart på Palace alltså! Massa härliga människor som jag kände så jag sprang från "gäng till gäng" och bara snackade/dansade med folk. Det var verkligen WOW helt enkelt :-D

Så hamnade man även på en (mindre bra) vimmelbild.

Från vänster: Peter, Sutisa, Jag, Happy och Sofie.

även andra kändisar (från hotellet) hamnade på vimmelbild :-D

MO (jobbar ej på hotellet men en kändis ändå) och Saylaman

Men i alla fall, förutom allt hotellfolk som jag dansade/snackade med (Peter, sutisa, Happy, Sofie, Salyaman) så träffade jag också Mo, Becca, Doddo, Sofie, Matilda, Lisa, Sandra, Ida och "hon som jag ALDRIG kommer ihåg namnet på".

VERKLIGEN EN TOPPENKVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0