30/6 Parkhäng ^^

Så har man vart iväg till folkparken ett tag för att "fira" Matilda som fyller år på måndag. Hade inte ens en present eller annat roligt till henne utan tog med 2 stycken av "isbitarna" som kan blinka eftersom de flesta som fått sådana av mig har blivit JÄTTEGLADA. Men som sagt, en riktigt present är det ju inte...

Riktigt trevligt var det i alla fall. Men tyvärr var jag tvungen att gå rätt tidigt. Hade ju även bestämmt med Sofie, Swaiboun och Happy att förfesta med de och sen blir det att träffa allt folk på Palace igen senare. Eller jag tror att Becca, Matilda, Sofie, Swaiboun, Happy, Sofie 2, Sandra och Ida ska dit.

annars träffar man ju alltid någon i alla fall :-D

Denna bilden är tagen från Matildas bdb. Bilden föreställer (om någon inte ser det, mig och Sofie och är tagen av Matilda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0