12/3 Mamma överraskning= man ser botten på tvättkorgen ^^

Jag tror att min mamma kommer att bli riktigt possitvt övverraskad när hon kommer hem idag :-D NU har jag nämligen tvättat allt hon hade i tvättkorgen och även strykigt allting! Så har jag plockat ur diskmaskinen och ja, gjort allmänt fint helt enkelt...

För er kanske det inte alls låter som en stor grej det där med tvätten men för min mamma är det verkligen ett problem! De är 4 personer i min familj (nu när jag har flyttat hemifrån) och Erik har ju basketräning 5 gånger i veckan plus att det nästan är match varje helg eftersom han både spelar SM och tränar inför VM just nu. Sen har vi ju Gustaf som är en tonåring på hög nivå och byter kläder precis hela tiden!

Men i alla fall, nu har jag vart hemma och fixat till det lite åt mamma OCH man kan se botten av tvättkorgen ^^




Kommentarer
Postat av: Emmeli

Heej Tette!

Kul att höra från dig! Fin blogg!

Jo visst är det hemskt med all press det ah rblivit för mycket nu... hur går det för ddig..pluggar du inte längre? kram

2009-03-24 @ 22:46:40
URL: http://rosaemme.blogg.se/
Postat av: lisette

Hejsan :) tänkte bara rekommendera min outlet jag har börjat med, har lagt in allt flera saker på min outlet där idag och det finns något i alla smaker..



Http://lisettee.blogg.se/outlet



Ta gärna en titt på länken ovan, KRAM!!

2009-03-24 @ 22:58:47
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0