12/3 ...

Bloggade ju inte så mycket igår men åt middag med farmor och det var jätte mysigt! Sen var jag även ute och gick lite och den här promenaden tänkte jag alldeles för mycket. Jag tänkte på vad som skulle hända, om jag skulle våga bryta mönstret och göra en sak som jag verkligen vill göra... och strunta i konsekvenserna? Vad skulle bli konsekvenser? Ja ibland är livet konstigt ^^

Ikväll klockan 20 ungefär kommer familjen hem igen så jag tänkte sätta igång diskmaskinen och tvättmaskinen och sen ställa mig och stryka allting så blir säkert mamma riktigt glad när hon kommer hem igen ^^. Vem vet, man kanske kommer att se botten av tvättkorgen? Jag kommer noh aldrig att orka bli "vuxen" om det innebär sådan mängd tvätt alltså! Fy tysan!

Aja, jag ska gå och vara lite effektiv igen nu. Hade ju faktiskt egentligen ingenting att blogga om ju så detta blev ännu ett inlägg i kategorin "fullständigt meningslöst" :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0