13/3 Fredag den 13:e igen!

Nu är det OTURSDAG igen! Spooky att det blev två stycken fredag den 13:e på rad eller hur?! Både i februari och mars. så kommer det en till fast i höst någon gång! Men jag tror nog att man överlever den här dagen också och eftersom förra fredag den 13:e var riktigt trevlig så fruktar jag inte direkt den här heller :-D

Måste bara få skriva att OJ SÅ SKÖNT det var att vakna upp i sin egna lägenhet och sin egna säng imorse! Huset i Åby är antagligen en av de vackrast platserna i världen men fy vad obekväm mammas säng är alltså! Kanske ska prova andra sidan (alltså pappas säng) nästa gång? ^^

Idag kommer Nicklas hem, fast han kommer hem rätt så sent. Jag skulle ha jobbat på Vildmarkshotellet men det blev inte så tyvärr. Kommer där emot att jobba med en helgresa nu i helgen. Vi ska upp till Stockholm och besöka Cosmonova. Fast vi kommer att bo på hotel Scandic i Södertälje. 

Ikväll blir det fest eftersom "Norge Anna" är i Norrköping och hälsar på. Så vi ska vara hemma hos Yanken och dricka och snacka lite. Så på det sättet är det ju skönt att inte jobba förstås för då hade det blivit riktigt stressigt men man går ju ändå mista om ca 500 kr per dag så man inte jobbar. Men jag måste ändå träffa chefen och hämta handkassan och bilen så... 

Hinner knappt träffa Nicklas någonting idag heller. Ganska så frustrerande att jag har rätt mycket jobb nu när det närmar sig avresa för hans del! Ska nämligen jobba helgen vecka 14 men ska göra allt jag kan för att byta bort den! Måste ju få lite ledigt innan han sticker. Även v. 15 då han åker har det ju kört ihop sig för egentligen så borde jag jobba på påsklovslägret då ju men jag ska se vad jag kan göra! 

Blir nog kul ikväll i alla fall, vi blir väl 6 stycken brudar så det borde bli rätt mycket trevligt tjatter :-D Becca, Matilda, Anna, Yanken, Åsa och jag... Fast eftersom jag ska upp och jobba blir det ingen utgång för mig senare. 

Nej, nu ska jag gå och fixa iordning allting för ikväll så att det är klart. Sen ska jag dammsuga lite och vänta på att chefen ska ringa så att jag kan hämta handkassan... over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0