14/2 FESTEN :-D

Är fortfarande extremt seg. Måste säga att jag beundrar Sandra och Ida om ska ut ikväll igen! Förstår bara inte hur ni ska orka, fast skyller lite på att ni iaf har sovit och det är mer än vad stackars jag har gjort :-P


Festen igår blev iaf extremt lyckad. Nästan alla som var där hade riktigt roligt men det bästa av allt var att Nicklas hade det extremt kul och det var ju precis som det skulle vara. Jag har lust att skriva hur mkt som helst men jag orkar verkligen inte. Så istället får bilderna tala för sig själva! För att se alla bilderna klickar ni bara här och snälla ni glöm inte att lämna en kommentar om ni ser något värt att kommentera ^^!

En bild får ni här iaf ;-P (Haha, varför välja en charmig bild när man har en sådan här vacker bild? ^^)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha klart man går ut ;O

2009-03-02 @ 21:07:33
URL: http://malmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0