14/3 Deep Sea Cosmonova!

Shit vi såg verkligen en asbra film idag på Cosmonova. Fast ett tag där var det riktigt läskigt! Filmen hette Deep Sea och handlade om alla djur långt där nere under vattenytan. Fast jag fick lite svårt att andas där ett tag... Jag tror jag levde mig in i filmen lite för mycket helt enkelt :-D

Annars har inte så mycket mer hänt idag. Jag körde vägen upp till hotellet i Södertälje sen fick Cynthia ta över för jag är inte särskillt förtjust i att köra i stockholm. Inte hon heller men jag är helt enkelt bättre på att få som jag vill, typ. :-P.
Nu ska jag nog kolla runt och läsa och kommentera andras bloggar, borde ju inte klaga när man kan göra sådant på arbetstid men jag hade hellre festat med Nicke hemma i Norpan...

Fasaden på Natur Historiska Riksmuseét:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0