15/3 Äta bör man annars dör man!

Helt seriöst alltså! Människor i Södertälja måste vara de smalaste i världen? Äter folk inte mat här eller? Har de inte hört talas om godis? Jag, Cynthia och deltagarna har åkt runt i hela södertälje i snart 2 timmar och det enda vi har hittat var en mini ica butik där vi ändå inte kunde handla för det fanns ingen parkering i närheten.


Så helt plötsligt hittade vi en tempo i ett "ytterområde" tror vi, vi hamnade i, i alla fall. (Jag gillar att det blev två vi och två i på rad i den meningen ;-)) Så vi kör in på den stora fina Tempo parkeringe och så säger Cynthia på skoj "det fattas ju bara att den är stängd nu också" och ler. Så går vi runt hela byggnaden och står framför det som BORDE HA VART ENTREN! Tror ni inte den förbannade tempo butiken är STÄNGD?




Vad är nu oddsen för detta?


Tillsist hittade vi en liten kiosk att handla godis och Coca Cola i... Så med andra ord kan man säga att det inte har vart så bra den här helgen. Hade mycket hellre bara stannat hemma med Nicklas och myst. Men nu är helgen så gott som över och det kommer inget mer blogginlägg ikväll eftersom jag slutar klockan 17 så tänker jag vara resten av kvällen med Nicke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0