16-21/2 Missmyra...

Sammanfattning Missmyra lägret.

Måndagen: Tillbringades bara med att vi åkte till lägret som ligger mellan Åtvidaberg och Linköping och sen fick vi stå ut med lite bråk och besvikelse när alla undommarna inte kunde få de rum de ville ha.


Tisdagen: Idag lyckades någon/några av undomarna ha sönder ett stort skåp i entrén allt medans vi ledare satt och åt. Så på ungefär 5 minuter hann de krascha skåpet...


Onsdagen:
Mucho rolig PULKAÅKNING ^^ Fast det är inte så enkelt som det låter, släpa ungarna upp för backen, sätta de i en pulka, putta de ner för backen och sen själv skynda sig ner för att hämta upp de igen. Men jag och Cynthia hann ju trots allt med några roliga åk själva ^^.




Torsdagen: Har bland mycket annat gjort en riktigt tjusig pärlplatta idag. Är ni inte imponerade av min enorma skicklighet och mycket konstnärliga sida? :-P




Fredag: Har lärt mig något nytt idag! Grillad banan med choklad. Det var verkligen UNDERBART gott! Lätt en hit på alla härliga fester i sommar!




Lördag: Typ packa åt 16 ungar och sen köra tillbaka mot Norpan. Varken så enkelt eller så kul som det låter... MEN GUD SÅ SKÖNT ATT KOMMA HEM!


Kommentarer
Postat av: Carin

Jag har gjort en nystart på bloggen för jag har fått lite skriv-ryck på sistone :p Vi får se hur länge det håller i sig ^^

2009-03-04 @ 15:09:27
URL: http://carinclasdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0