16/3 Färdig"draget" ^^

Så kom man hem till en tom och tyst lägenhet. Lite sorgligt faktiskt men bra träning inför hans "resa" sen :-D. Dessutom är jag lite för trött för att bry mig om att jag är ensam nu faktiskt! Men innan jag hoppar ner i sängen måste jag bara få skriva och berätta vilken fantastisk dag det blev idag på jobbet!


För det första så fick jag jobba med Peter och bara det är verkligen ett stort plus men vi upptäckte även att de 15 första rummen som vi skulle gå in i redan var dragna! Alltså någon hade redan tagit bort de smutsiga lakanen från sängen och lagt in nya så vi bara behövde bädda direkt.




Tänk vad en liten sådan sak som att komma in i ett färdig draget rum kan göra en glad ibland alltså ^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0