17/3 Kladdigt värre ;-)

Haha, det var inget problem. Vi gick upp (högst upp) på kungsgatan och sen när vi väl var där kom jag ju på att Fina faktiskt har fyllt år så det fick bli en sväng förbi systemet. Phina fick välja ut ett vin som vi skulle njuta av senare på kvällen och så var jag ju tvungen att köpa Spring edition av X-cidern eftersom den är FANTASTISKT god!


Bjuder på en bild av SÖTUNGEN Leo som är så duktigt och äter alldeles själv! Haha, jag fick panik över allt kladd, vem hade kunnat tro det ;-)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sötisbebis:)! Mm, de me skorna löser sig nog ska du se.. kommer nog hinna komma in skor som pasar dig med;). Har beställt klipptid nu, men endast åt mig:p Pusss

2009-03-26 @ 10:16:24
URL: http://rebeccabf.devote.se
Postat av: Angelica

Sv. Jo de ser mycket bättre ut nu =D det känns som man kan börja vara normal nu dvs att våga gå ut utan smink! Har dock kvar några finnar och så på ryggen =/ hoppas verkligen jag slipper dedära andra skiten, då kommer jag bli som Ullis var på gymnasiet helt uttorkad i huden =O



Hittade du några skor igår sen eller? =)

2009-03-26 @ 13:25:56
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0