18/3 brors "spookey" eyes!

Är hemma i lägenheten igen nu. Men var ganska så länge i Åby. Väntade tills brorsan kom tillbaka från sitt "läkarbesök" och snacka om att den stackaren såg rolig ut! Han hade fått sådana ögondroppar som gör pupillen JÄTTESTOR så han vart riktigt riktigt lik hajen "Bruce" i "Hitta Nemo"



Tyvärr ser man inte riktigt hur stora pupillrena är för Ni som känner mig känner ju också till mina obefintliga fotokunskaper. Men Erik hade riktigt ont i huvudet och var extremt ljuskänslig...

Skulle ha träffat Becca imorgon men nu ska hon jobba istället. Så jag får väl gå på en spännande promenad med mig själv ^^. Eller kanske orka masa mig ner till stan och säga hej. Det vet man ju aldrig.

Det blir nog allt för idag. God Natt, Sov Gott, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0